FAQ

/FAQ
FAQ 2016-11-26T17:30:49+00:00

Veel Gestelde Vragen

Frequently Asked Questions. Andere vragen dan ik deze FAQ? Vraag het gerust.

Via telefoon, email, contact formulier proberen wij de vraag te beantwoorden.

Openbaar vervoer 2016-12-17T10:48:23+00:00

Silversant is te bereiken  per bus 171. Er zijn haltes “om de hoek” aanwezig voor het geval je besluit om met openbaar vervoer te komen of te gaan.

  • Amstelveen bus 171, Zwarte Pad
  • Amstelveen bus 171, Pastoor J W Brouwserslaan
Waar kan ik het beste parkeren? 2016-12-17T10:49:32+00:00

Er is ruime parkeer gelegenheid aanwezig rondom Eetcafe Silversant. Parkeren voor het feest, partij, een gezellig avondje uit, zakelijke lunch of andere gelegenheid is een “fluitje van een cent”.

Bovendien is het gratis!

Hoe kan ik betalen? 2016-12-17T10:49:44+00:00

Wij accepteren gaan creditcards maar betalen bij Eetcafe Silversant kan wel met de Bankpas en Pin-code. Natuurlijk is het ook mogelijk om contant te betalen.

 

Voor bedrijven bestaat de mogelijkheid om zakelijke evenementen te betalen via facturatie. Vraag ons bedienend personeel gerust om de mogelijkheden of bel ons voor meer informatie.

Hoe kan ik reserveren? 2016-12-17T10:49:55+00:00

Reserveren van een tafel, een feest of partij kan via het contact formulier op deze site, email of gewoon via de telefoon. Al in de buurt of aanwezig in Eetcafe Silversant: vraag ons bedienend personeel gerust naar de reservering mogelijkheden

Reserveren is mogelijk vanaf 8 personen.

Eetcafé Silversant | Noorddammerlaan 119 | 1187 AC Amstelveen | The Netherlands | T: +31 20 641 4851 | E: info@silversant.nl | © 2013 – 2016 | Silversant

 

Direct Contact